Jumat, 31 Agustus 2012

im sorry :(

hi bloggy, i feel like im bad girl. you know why? because im a little selfish. disaa dia sibuk, aku tuh gabisa sabar. tapi terkadang, bahkan sering aku tergoda. i get tired of waiting. but when i know my mistakes, i realy want to keep my promise. to keep loyal to him. sometimes i doubt on him. walaupun aku tau dia gapernah ngeraguin aku. dan aku tuh bete kalo cuma aku doang yang bilang kangen sama dia. padahal sebenernya dia ngerasain yg sama, cuma dia gabilang aja sama aku. aaaaaaaaaaaaaah mgerasa bersalah. ngerasa egois. egois banget sumpah.
i  really want to say sorry. i cant understand you. im being selfish. but youre always undertand me. you give me what i want, but sometimes you didnt know what i mean. well, i'll be channge. more loyal. and still loving you altough youre busy.
aku pernah bilang kalo kamu serius aku akan nungguin kamu sampe kamu dateng ke indonesia buat ketemu aku. to say "i love you". but.............. kamu bilang "you dont have to wait" sometimes it hurt. if only you were here right now, i will never go away from you.
oke, sekali lagi aku bilang kalo mungkin ini tuh aneh but i dont know what i feel. i feel comfort and i never felt this way before. sebelumnya aku tuh selalu disakitin sama cowok. tapi skrg aku tuh ngerasa dihargain sama cowok. ngerasa dbikin special.
btw, jack juga belum nyari cewek soalnya waktu itu aku bilang dia HARUS bilang ke aku kalo dia udah nemuin cewek yg dia mau but he never found. i think he really serious with me. and we just need time and need a lot of money to meet up and to be together :)
well, i really say sorry about it. and i will be loving you still <3

Tidak ada komentar:

Posting Komentar